Sammanfattning BIG T IME





Dags att sammanfatta mina första semesterveckor (har fått kommentarer om hur dålig jag är på att uppdatera min blogg, jag är villig att hålla med faktiskt, MEN ska från och med nu ta mig i kragen)


Första semesterhelgen brakade loss med en weekend-tripp till Göteborg med min
följeslagare Linda, vi hade en tipp topp helg!
Fylld av strosande på avenyn, krog-hoppande (verkligen hoppande då inget av ställen fyllde våra höga krav) frukostbufféer så långt ögat kan nå, lite spårvagnar , lite öl , mycket sol, men mest av allt
ROBBIE WILLIAMS!
Ljuvlig ljuvlig konsert              .
(Kommer att komma bilder även på min bilddagbok)

Som pricken över i smockade vi i oss sushi på tågresan hem som en annan trevlig resenär bjöd oss på.
Ibland kan man bara älska kollektivtrafiken!



Fortsatte semestern starkt med en tripp till stockholm, även där krog-hoppandes tillsammans med grabbarna grus, ett besök på skansen , lite (läs: mycket, mina
fötter gjorde ondare än ondast) strosande på stan  
Och lyxboende på hotell med min sockersöta Marcus.
Underbart.


Och nu är man relativt nyss hemkommen efter en vecka på Gotland (UNDERBART)
Det gjorde vi super bra!
Bara Jag , Marcus och Göte en hel vecka.
(Inte Göte som i min pappa Göte, utan som i bilen Göte,)
Det är fortfarande ett under att vi fick in all packning och oss själva i bilen eftersom mitt motto är; Hellre för mycket än för lite.  
Under veckan hann vi se Gotland från topp till tå och bo på x antal olika platser. Fruktansvärt fint var det. 

Mycket grillande, solande, badande, golfande, drinkande, strosande, ätande, tittande, slappande, mysande, åkande, båtande blev det!



Andra viktiga punkter i mitt liv:
Jag ska bo med en pojke!
(inte bara en för den delen utan två, även katten ska ju få flytta med)
Lägenheten är uppsagd och jakten efter det perfekta hemmet har börjat,
snart är det vårt!
Jag är gladare än gladast.

Om en vecka bär det av till Finland med nya jobbet, en veckas utbildning bland vodka och rispiskande, bastubadande finskar.
Troligen så slipper jag de allra finskaste inslagen på min resa utan kommer mest stå och fingra på kameror och datorer hela veckan.
Detta innenbär också att jag ska flyga för första gången i mitt liv.
(jag återkommer med min dödsångest senare)
När resan är överstökad ska jag i alla fall äntligen börja jobba som fotograf!


UNDERBART!






Kommentarer
Postat av: linda

mycket väl godkänt på uppdateringen! (tro dock inte att tyglarna släpper för det, ack nej, vi kommer piska dig i oändlighet! ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback