Hej Fotograferaren!

så säger små söta förskolebarn till mig. haha. På en annan skola jag var i förra veckan fick jag höra
"Wzup Sara" och  " värsta sköna skolfotografen" hur många gånger som helst. Haha. Små pojkar i för stora byxor!

Sista natten i Falun nu, imorgon åker jag vidare till Avesta och stannar där en natt.
Dagen har bjudit på lite jobbande, lite vilandes på hotellrummet, middag med Emma och Tomas i Borlänge, Ingen shopping (surprise) och nu lite bölande till Greys Anathomy. Så sjukt bra!

Har glömt att skriva om det konstigaste namnet jag stött på denna höst! Håll i hatten nu...
"Hej det är jag som är KISS!"
Kiss är på allvar en kvinna i 50-års åldern som bor i Smålandstrakten! Jag hade så fruktansvärt svårt att hålla mig för skratt (i alla fall efter att chocken lagt sig) jag trodde hon skojjade först. Men icke!
Får man verkligen döpa någon till Kiss? Tror visserligen inte att hon hade en svensk bakgrund men ändå!?
Förstå vilken kämpe man är om man jobbar med barn hela dagarna och heter Kiss!

Shit vad jag bloggar nu, tre inlägg på två dagar, ordbajsare!
Får se om det håller i sig. Nu ska jag försöka packa ihop mina saker, har minst sagt spridit ut mig i hela hotellrummet ligger saker högt och lågt. Men man måste ju göra sig hemmastadd!

Dalmasiga hälsningar / Fotograferaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback