Volym 3

Här kommer lite bilder som borde varit uppladdade för länge sen!
Volym 3 (och fler kommer det)

Från en kväll med kalas-ligan!

 

Linda ger mig en konstig blick och ser väldigt allvarsam ut! Men jag tror hon gillar mig innerst inne!

   

 

Imomhusgolf & Sällskapsspel

 

Stefan blev lite trött och gick och la sig i lugn och ro, tills Marcus och Markus ville skeda honom!

 
En drink med en morot? Nej det är en isglass!

Måste sno bilder från Veronica på när kalas-ligan river runt i mitt förråd mitt i natten och testar bla min afro-peruk! hahaha.  Fler bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha det var ett roligt kalas! ^-^

Ja visst kan du få lite källarbilder, OM du tar bort den hemska bilden där jag håller jättetuggumit framför mig! gaaah

sjukt flottig bild ~.~



:D

2008-10-09 @ 19:48:24
Postat av: Sara

Veronica du är söt som socker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback