Sommaren 2009 del 1

Det har varit en väldigt fin sommar (om man bortser från det växlande svenska vädret).
Jag har varit dålig på att uppdatera, så här kommer en kort uppdatering av guldkornen denna sommar.


Egypten var helt FANTASTISKT, en vecka med en av dom absolut bästa, 35 graders värme, färgglada drinkar till lunch, solsängar på stranden, sigtseeing, pyramider, kameler och solsken.
Kairo var hur häftigt som helst, trafiken var galen och det gick åsnor o kameler mitt bland bilarna. Jag älskar det!
Pyramiderna var höjdpunkten av Kairo, vi var ner i en av dom, tyvär fick man inte fota därnere, lite klaustrofobi känsla att gå i dom där trånga gångarna, jag som är tre äpplen hög fick gå närapå dubbelvikt. Och värmen var outhärdlig att komma ut i öknen igen efter det kändes som en frisk vind.


 
    
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback