Sommaren 2009 del 2

Fick sen fin besök från Kanada av Phil, så jag hade en galen kanadensare sovandes på soffan i två veckor.
Under dessa veckor blev det diverse aktiviteter, mycket svensk sightseeing, grillkvällar och x antal roadtrips.
Vi hann besöka Stokholm några gånger, Jönköping, Örebro, Göteborg, Vadstena och Ullared, fullspäckat schema helt enkelt.
Var bla på takvandring i stockholm, jag och min höjdskräck var rätt stolta efteråt.
Haha. Linda hade väl kunnat göra kullerbyttor på taket det är bara jag som är så mesig.

Vi skrämde även livet av en väldigt van shoppare när vi släpade in honom på Gekås, trodde faktiskt han skulle vända i dörren. Det var sjukt mycket folk just när vi var där, sådär så man inte kunde gå någonstans typ.
Vi lyckades även tappa bort kanadensaren i ett köpcentrum mitt i Göteborg utan mobiltelefon, oops! Men slutet gott allting gott, vi återfann honom.

Phil fyllde 25 medan han var här så jag och Linda bakade tårta och mosade i karln socker i form av världens största muffins, (prestation att baka tårta klockan åtta på morgonen när jag är bakfull och Linda precis har jobbat natt)  
och ingen sverige semester utan mat så vi gjorde en svensk buffée med enbart våra svenska delikatesser medan han var här också.. 


Det var hursomhelst två helt sjukt roliga veckor med underbara människor.
Här kommer några av alla tusen bilder i alla fall.

                
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback