Sommaren 2009 del 3

Har  flyttat till nya lägenheten, nu börjar den äntligen kännas som hemma. Fick i alla fall lite hjälp att värma upp den av Phil och Linda i två veckor, (och diverse annat fint folk som levde kollektiv här)
I övrigt så har det blivit lite turer till Uppsala och min favorit familj Hedbjer/Wiktorsson. Lite golfande (väldigt lite faktiskt) men hann i alla fall lura med oss Stefan och Veronica, riktigt roligt.

    

Trots att min semester var i Juni så känns det som hela Juli var en enda lång semester, förstår inte såhär i efterhand att jag faktiskt hade tid att överhuvudtaget visa upp mig på jobbet. Tog en roadtrip till Dalarna också med Evelina, Markus, Alva, Veronica och Stefan, en riktigt skön helg. Bodde i Markus familjs stuga, ett gammalt pensionat, hur häftig som helst. Sol, grill, öl, sightseeing, bad och fruktansvärt roligt!
Underbara människor!

Blir som tidigare lite smått o gott i bildväg, hela härligheten går att se på ansiktsboken.

    
              




Annat som hänt: Midsommarfirande i Bergbo precis enligt traditionerna. Den obligatorisk stången och fem-kampen såklart! Världens bästa Patrik här även gått och blivit 30år vilket firades med dunder och brak.
Ska försöka få upp lite bilder även från dessa fantastiska tillställningar så fort jag får en sekund över.


Kommentarer
Postat av: fia

Du verkar ha hunnit med mycket i sommar!

JAg har inte hunnit så himla mycket...klämt ut en unge till..påtat i trädgården..shoppat..försökt sluta röka...misslyckats..mja...det vanliga. =)

Postat av: Nelli

Du har fått blog award från mig! Puss



http://lexy-nelichka.blogspot.com/2010/02/blog-award.html

2010-02-09 @ 18:56:25
URL: http://lexy-nelichka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback