Min nya kärlek

Jag är förälskad i London!  Hade en fruktansvärt rolig helg, skrattat så jag fått magknip med mina medresenärer Linda och Veronica. Verkligen en helt klockren helg!

Gjort alla turistgrejjer man bara måste
Åkt röd dubbeldäckare
Druckit öl på Engelska Pubar.
Träffat massa English Gentlemen och fått nya vänner.
Spelat biljard med proffs.
Massa shopping


Träffade några roliga snubbar på tåget redan påväg från flygplatsen!
 
Sociala Klubben!


Vårat hotell ser rätt fint ut utifrån men det var så sjaskigt så det bara blev roligt, jag älskar den där hålan nu.

   

Toalettdörren gick inte att öppna helt för då slog den i sängen, och man kan som ni ser hålla varandra i handen när den ena sitter på sängen och den andra på toaletten. Ta en toalett på en finlandsbåt och dela på två så har ni vårat lyxiga badrum. Haha. Duschen förvandlades såsmåningom till barskåp med is!
(Det var så kallt så isen var fortfarande is efter en natt på toalettgolvet. Haha)

     

En natt var det så kallt så jag fick lov att sätta på mig mina sexigaste sovkläder! Veronica höll på att bryta ihop av skratt!
Linda blev chockad när hon vaknade bredvid mig i mössa och sen även halsduk! haha.

            

Vi åkte London Eye (parishjul mitt i stan med utsikt över i princip allt, synd att det var lite dimmigt den dagen)
Och så världens sötaste Linda bredvid Big Ben.

     

Vi åkte till Madame Tussauds och träffade alla heta kändisar. På första bilden ser ni vaxdockor av Linda Wilhede och Veronica Hedbjer, kända svenska modeller! 

Därefter bar det av till Camden Town, hur mysigt stadsdel som helst, tusen marknader, små mysiga affärer.
Jag lyckades till och med pruta ner priset på två väskor, jag var så stolt så det sprutade ut ur öronen på mig!
        

Självklart åt vi bara hälsokost under resan!
Efter en dag med massa turistande och lite shopping så gick vi till en pub för att kompensera för all hälsosam mat vi ätit under dagen! Haha. 

Där träffade vi våra nya vänner, "The English gentlemen"

     
  
  
  


Dagen efter vigde vi helt och hållet åt shopping och enbart shopping!

    
  



På kvällen möttes vi upp med våra nya vänner för att bli lite spöade i biljard & dricka öl såklart!

        

    

En av killarnas familj ägde två pubar i närheten av vårt hotell så när det var stängning på biljardstället så gick vi dit och köpte lite öl och tog med till hotellrummet! haha. Sen spelade vi öl-spel!
     
      

Linda hittade på en dum regel i spelet att man inte fick peka, jag "fröken-gestikulera-mera" klarade inte riktigt av det, och eftersom Daniel och David var mina "fuckbuddies" så fick alla tre dricka såfort ngn strulade till det. Haha.
Grattis till dom! Skumma regler i det här spelet!
Sen skedade fyllona! Det var mysigt! hahaha! Veronica tyckte att vi var så bedårande söta när vi sov!



Sista dagen i London var det strålande solsken och ritkigt vår-väder, vi var överlyckliga. Först shoppade vi souvernirer tills vi stupade. Linda spanade in en kaffemugg första dagen hon ville ha men tänkte att
"den-finns-säkert-i-alla- souvernirbutiker-så-jag-köper-den-sen".
Haha. 40 butiker senare och vi hittade den inte , så sista dagen åkte vi tillbaka för att köpa hela lagret.

          

Vi satt på en uteservering och drack kaffe några timmar i solen och pratade om varför alla säger att det finns så mycket duvor i London, för vi hade nästan inte sett några. En halvtimme senare hände det!

Den enda duvan som fanns i London var uppenbarligen ute efter Veronica så han bajsade i hela hennes ytterfack på väskan. Jag och Linda kunde inte hålla oss utan bröt ut i hysteriska skrattattacker medan Veronica kastade ut allt som låg i väskan!  Stackars Veronica. Hennes rädsla för baciller och smuts är så gott som botad efter en helg med lortgrisarna Sara och Linda. 

  
 Det finns en bild på oss tre tillsammans från hela helgen och då ser vi ut såhär! HAHAHA!


Ps.
Tack Kalle för att du lånade ut "Svensk Maffia" till Linda, den skänkte oss mycket glädje på tågresan till flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback