Ett år klokare

Imorgon blir jag lite äldre, lite visare och kanske till och med lite snyggare (eller så där gammel-tants söt)
Linda har helt påtvingat varit snäll mot mig hela dagen bara för det. haha.

Ålderstecknen börjar redan synas, Idag har jag bytit recept med tanterna på jobbet och jag har bakat, (vilket nästan förtjänar ett kors i taket.)  Imorgon blir det kalas hemma, klackarna i taket, slipsarna på huvet och discobelysning på!
(detta förtjänar inget kors i taket då det är ganska vanligt)

Hade hur roligt som helst förra helgen förresten, var på Vsc-Festen som Marcus grabbar ordnar varje år. Dom gjorde det med glans måste jag säga, bokade Bmb så vi var där och käkade och sen svängde vi våra lurviga.
Jag & Linda gjorde succé som "systrarna med ögonen" igen. Träffade på samma snubbe som förut sa att man såg på ögonen att jag och linda var systrar.  Haha.

I övrigt har veckan bestått av koma på jobbet, tusen möten, lite mer koma, alldeles för mycket kaffe, bara två dagars träning och lite för lite sömn!

Nu ska jag färga mina gråa hårstrån & ringa min syster och se hur hon känner inför att åldras imorgon! haha.



Vi är så gamla så när vi föddes var allt svartvitt och
man hade ingen känsla för frisyr & stil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!=) sötnosar.

Postat av: Veroncia

Waaaaaiiiiiiii!!! ^-^

honto ni kawaiii wa chiisai no tomodachi desuuuu!!

pussar

=D



translation:

(iiiiii vilka söta små barn!!!)



Och GRATTIS smulan!! + -orna!!

(syster emma också ju)



Ses ikväll yeah ! =D

2009-01-30 @ 13:07:55
Postat av: Veronica

Waaaaaiiiiiiii!!! ^-^

honto ni kawaiii wa chiisai no tomodachi desuuuu!!

pussar

=D



translation:

(iiiiii vilka söta små barn!!!)



Och GRATTIS smulan!! + -orna!!

(syster emma också ju)



Ses ikväll yeah ! =D

2009-01-30 @ 13:08:49
Postat av: veronica...

men suck att det blev två inlägg då...

^^

2009-01-30 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback