Sol i sinne, brun inne - Rudolf

Egypten vad underbart! Precis vad jag behövde, en vecka i paradiset med Linda! Fantastiskt.
En ordentligt uppdatering kommer inom kort.



Idag går första flyttlasset till Spantgatan, ska snart åka och hämta nyckeln, så just nu är det full rulle. Är lite lagom trött på det här förbaskade vädret, det får faktiskt lov att sluta regna snart!
Pernilla har i alla fall lovat inflyttningskaffe eftersom hon och jag blir grannar nu, det skänker lite solsken i alla fall!

Förutom att packa och vara arg över regnet så har jag hunnit med en tripp till Uppsala och hängt med Evelina, Ida och Veronica. Väldigt trevligt som vanligt. Och i lördags var det vin-pimplande med en Sara till, en Cilla och en Linda. Brommamammorna på stan! Det kan inte bli annat än bra!


Och på fredag är det midsommar, då lär ju solen skina!
En mer ordentligt uppdatering kommer när jag inte drunknar i flyttkartonger längre!

Kommentarer
Postat av: fia

aha, så du har flyttat? why? jag som trodde att du skulle bo med ditt Ex hela livet.

Hoppas du mår bra och att du trivs i lägenheten.

När tänker du komma o hälsa på mej då??

kramkram

Postat av: Fia Skoglund

ny blogg adress!

2009-07-18 @ 09:14:20
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback