Me and my girl!

Varit med min Linda idag, möttes upp på stan och åt en för Linda sen lunch och för mig tidig middag! Mysigt!
Sprang sen runt i sjuhundra affärer, hittade en kjol och ett par nya heta skor!
Nu vill jag ha vår, innan jag bryter ihop!
(och så jag får använda mina heta skor och min heta vårjacka som ropar mitt namn varje gång jag öppnar garderoben)


Funderar på att göra en synundersökning, har haft ont i huvudet från det att jag vaknar tills jag går och lägger mig hela veckan, har jag fortfarande Eagle Eyes och bra syn vilket jag misstänker är det hjärnröntgen nästa, min hypokondri kommer bli värre än någonsin.
Blir inte bättre av att jag spydde på jobbet igår, fick kuta genom hela kontorslandskapet, tur man är vältränad (haha).
Ingen magsjuka i alla fall, mådde bra igen efteråt, men mina arbetskamrater tvingade mig att gå hem och lägga mig.
Idag däremot så blev jag yr & snurrig i huvudet medan jag satt ner. 
En hjärnröntgen kanske vore på sin plats?!



Jag och Linda lät som två tanter när vi gick och pratade om våra krämpor idag, en fin försmak på hur livet som pensionär tillsammans med Linda kommer bli! Haha.

Veckans Galenskap: Igår åkte jag till gymmet innan jobbet, klockan jävla sex stod jag och tryckte utanför dörren, jag är inte riktigt klok!

Veckans gladaste nyhet
: Försäkringsbolaget ringde idag och meddelade mig och Linda att vi får tillbaka alla pengar vi la ut på läkarbesök och värktabletter efter krocken på nyårsafton, och lite sveda-och-värk pengar, känns helt plötsligt som vårdsystemet är på vår sida igen.

Veckans roligaste ord är förresten: Skötesdoktor! 


Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

aha, så du ska också bli en glasögonorm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback