Sköna Söndag




Skön söndag med barnen, jag tog en liten powernap på förmiddagen då jag var helt slutkörd efter busborgen dagen innan.  Blev rätt sent på kvällen också, sen kunde jag inte somna förren jag var helt hundra på att alla tre sov ordentligt.
Jag som vanligtvis sover som en stock vaknar av minsta grejj när jag sover med ungarna, konstigt.

Vaknade även när Marcus kom hem vid halv fyra i natt och sen väckte ungarna mig med glädjerop vid halv åtta, då ville dom ha jag citerar "Sara special-mackor" uppenbarligen gör jag fantastiska mackor.

Åkte till en lekpark och lekte, där fanns en pulkabacke, jag trollade fram provisoriska pulkor till barnen, ett halvt tefat som låg i skogen, en svart sopsäck och en bit av en gammal banankartong. Hahah. Ungarna var helnöjda!

Dom säger så galet roliga saker. 

"Jag kan inte vara tjuv, jag har personliga kläder", 

Axel 5 år pratar om vad tjuvar har på sig: 


"Jag vill inte ha några barn, men tänk om Elias vill det då?"
Clara 5 år är kär i en kille på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback