Effektivt uppdaterande!

Förra veckan var det full kastrull hela veckan..

Måndag: Jag & Veronica åkte till Uppsala och hängde med Evelina och gullade med Alva.

Tisdag: Stockholm på konsert med Emma i fryshuset, hårdrocksnissarna 5FDP, helt okej faktiskt, snygg gitarrist! haha.
Det bästa av allt var ändå att få umgås med min syster och sjunga till roliga karaoke-skivor i bilen påvägen hem!  

Onsdag: Träning med Linda och sen sovkompis med Nattiz, äta lite glass och kolla på gamla repriser av BB. MYS!
Och självklart snarkar jag så högt så Nattiz bryter ut i hysteriska skratt ochväcker mig. haha. Det är smällar man får ta när man delar säng med moi! 
Jag kan inte ens vara tyst när jag sover.

Torsdag: Dileva konsert i Västerås med Marcus, hur bra som helst! Så bra så man blev tårögd! GRYM!
Snart har jag också lärt mig spela lika bra gitarr som han,
första singeln kommer snart!

Fredag: Afterwork med Linda, Lexy, Nattiz, Cilla och Ella. Pimpla vin hos mig och sen bmb! Riktigt roligt, såklart, kan inte bli annat med dom här tjejerna!

Lördag: Bakisdag och lunch på stan med Lexy & Linda. 

Söndag: Shoppingdag med Cilla och återigen en liten lunch på stan!
Livet är härligt!


Fantastiskt vilka underbara tjejer jag har i mitt liv! Jag blir så glad!



      


Veckans tema: Känd och Smal!

Den här veckan är det lite lugnare, börjar komma igång med träningen igen i sommar ska jag vara "Göteborgs-smal" Linda och Kalle vet precis vad det innebär! haha.  Har i alla fall tränat två dagar än sålänge den här veckan och imorgon blir det ett efterlängtat friskis-pass!
Är alldeles nyss hemkommen från Enköping, fikat med tjejerna och våran Gerd som jag saknat så mycket! Härligt!


Nu tar jag ett glas vin och skrapar en trisslott,
kanske har man råd att ta sovmorgon imorgon


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Hej Sara!

Det är Emma, och inte din syster alltså :)

Äntligen uppdaterar du din blogg. Jag har precis skaffat en jag med. Du måste kolla in den. Den är alldeles ny.

Lars håller också på att göra en hemsida åt mig. Man kan läsa bloggen där men inte skriva några kommentarer än. Kolla in den också!

Hoppas allt är bra med dig.

Kraam

Postat av: Emma Sofie

Hej Sara! Det är Emma Lindgren, och inte syster Emma alltså :)

Hur är det med dig? Vet du vad? Jag har också skaffat blogg, för nån vecka sedan... Du måste kolla in den.

Och kolla också in hemsidan som Lars håller på och göra åt mig. Man kan läsa bloggen därifrån men inte skriva några kommentarer än.

masofie.macrosoft.se

kram på dig!

2009-03-05 @ 08:54:04
URL: http://broka.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilka babes vi är =)

2009-03-05 @ 18:23:08
URL: http://flensost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback