Glasögonorms-doktorn

Brytningsfelet är ett faktum, glasögonorms-doktorn fastställde det idag!
Fick kallsvettningar när jag började testa glasögon, allt såg för taskigt ut.
Nästan på den nivån så jag medvetet väljer ett par asfula bågar så fula så dom nästan blir coola istället?!
(Optikern tyckte nog jag var lite utseendefixerad, jag som bara ska ha extra-ögonen på jobbet, haha)

Klarade inte av att ta något beslut, måste tillbaka imorgon och kallsvettas lite till!

Veronica körde pepp-talk och försökte övertala mig om hur het jag kommer bli:
"Män som kvinnor kommer att kasta sig över dig"
Nu när jag både jobbar på ekonomiavdelningen och har glasögon så måste jag nog börja ha kostymdräkter och håret i en tight knut, 
(kom ihåg att köpa portfölj och ett ton hårspray)


Helgen spenderades i Uppsala med Veronica, Linda och Evelina (Numera även kallad Hot Mama), lagade mat, tog ett glas vin och sen bio. Mysigt!


I övrigt har jag och Linda klämt in två friskis-pass den här veckan, Underbart!
Förbrännar man 200 kalorier så får man nämligen frossa i hela 4 apelsiner,
Linda är grym på att komma med glädjande budskap. Haha.

Nu: Äta, duscha, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback