Africa here we come

Insåg idag att nästa vecka är min sista arbetsvecka, därefter semester och Hello Africa för hela slanten
Det faktum att jag och Linda inom en snar framtid kommer ligga i solen och dricka drinkar och plaska i poolen gör att det känns helt okej (inte kul, men helt okej) att jobba ca 11-12 timmar om dagen fram till dess. 
Föreställer mig sandstränder, kameler och pyramider varje gång det känns som jag ska trilla av stolen på jobbet. 

Det är bara några veckor kvar innan jag flyttar in i nya lägenheten också, tror att jag har sjukt gott om tid men det kommer väl sluta som vanligt med att jag står kallsvettig och packar allt sista natten innan.  Men bra blir det hursomhelst. 


Beyonce var förresten grym, Linda var hes och hade så gott som tappat allt vad röst heter, tur att jag kan prata för två, efter lite Jäger lät hon nästan som Whitney Houston igen men inte helt återställd. Haha. 
Åkte till Västerås på avdelningsfest dagen efter, riktigt trevligt att träffa sina arbetskamrater utanför jobbets fyra väggar. 

Här är jag och mina två närmaste arbetskamrater, vi funderar på att använda den här bilden som signatur på alla mail vi skickar med texten
"såhär fokuserade är vi på vårt arbete" 



Träffade Evelina, Veronica och grabbarna i Enköping i fredags, riktigt mysigt, köpte mat och satt oss i en park! Shit vad jag älskar sommaren! 
På lördagen blev det fest hos Simon och Sandra. Jag och Cilla ordnade det så bra för oss så Patrik och Kalle fixade mat innan så vi hade all tid i världen att piffa oss! Satt på balkongen i solen, återigen, shit vad jag älskar sommaren! 
Hade en riktigt trevlig kväll! 

     



I natt kommer jag sova som en bebis! 



Världens sötaste bebis dessutom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback