Solklara sommartecken!

    

Nu är det semester och faktiskt sommar på riktigt! Några grillningar i Bergbo med det här gänget är ett tydligt sommartecken!


Och igår var jag långt ut på landet med mina tjejer! Grillade, stekte i solen och spelade sällskapsspel! Underbart!

            
   


Förresten har jag gjort en "Marcus" och snubblat i trappan på jobbet sista dagen innan semestern så nu kan jag inte stödja mig på ena foten, (för er som inte vet gjorde Marcus samma sak sin sista dag förra året före semestern bara det att hans snubbel slutade med gipsad arm hela sommaren) Men vem behöver egentligen två fungerande fötter för att sola och bada?! haha.

Nu ska jag packa för ikväll drar vi till Enköping och Kärrby för mys med familjen Wilhede och imorgon hoppar (haltar) vi på planet till Egypten! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback