Me and my sunshine

12 timmars arbetsdag, ligger i koma (fast alla säger att man inte kan prata då, men jag trotsar allt och gör det ändå), det kommer aldrig någonsin bli roligt att gå upp klockan fem!

Helgen spenderades med en tripp till Nattiz först och sen fredags-shopping med Marcus och Linda, med Evelina & mitt lilla-hjärta på lördagdag, och Cilla, ett gäng folköl och
Matthew McConaughey i bar överkropp på lördagkvällen, fantastiskt! 

I övrigt har jag mest tagit det lugnt, känner att det har varit alldeles för mycket senaste tiden,  men saker och ting börjar falla på plats igen!  Snart får faktiskt allt lov att lösa sig, innan jag blir riktigt upprörd!

1 juni drar vi! Jag och Linda, det kommer bli underbart, det kommer bli solsken, värme, drinkar, kameler och sandstränder! Bästa kombinationen någonsin! Linda har lovat att dom enda livsbetungande beslut jag måste ta denna vecka är om vi ska ligga vid poolen eller på stranden. Jag älskar det!

Den här veckan kör vi mini-semester, Linda fyller år på onsdag så då blir det Beyonce konsert i Stockholm och sen bo kvar på globen, fantastiskt!  Har tagit ledigt på torsdag till och med så vi kan sova och frossa i hotellfrukost,  men åker till jobbet på avdelningsfest på eftermiddagen, det roliga kan man ju inte ta ledigt ifrån!

Har i övrigt tagit ett väldigt dyrt självporträtt med hjälp av en hastighetskamera, det kommer bli fint när det kommer som ett brev på posten! haha.

Nu blir det rast och vila, klockan ringer fem imorgonbitti igen! Oh så roligt! 



Jag älskar min syster!

Kommentarer
Postat av: Yster

Jag älskar dig också! Tack för allt du gör och att du alltid finns där i vått och torrt.



Pussgullkram <3

2009-05-12 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback