Where the sun does shine


Sista arbetsdagen imorgon sen är det semester i fyra
härliga underbara fantastiska veckor!
På måndag åker jag och min bästa Linda till Egypten, det blir en veckas poolplask, pyramidsbergstigning och strandpromenader. Underbart
En riktig kick-start på semestern, det kan faktiskt inte bli bättre helt enkelt!


Har kört hårt med mat och spring i benen hela veckan, har faktiskt varit ute och joggat varje kväll den här veckan jag är omåttligt stolt och känner inte längre att min röv är så stor så afrika kommer ligga i skuggan den veckan vi är där!
Prima Ballerina!


Andra ljuspunkter i vardagen har varit balkong-vin-pimplande med Cilla och Linda, fantastiskt fint!
En träff med min sötaste Alva och min sötaste Evelina.  Och på lördag blir det soldag & grillkväll med Veronica, Ida och Evelina i ett hus i skogens slut. Mysigt!


Hinner jag inte skriva något mer så kan jag garantera att det blir en reseuppdatering när vi kommit hem igen!
Bon voyage!




Kommentarer
Postat av: fia

ja.. och jag skulle ialf vilja se lite nya bilder och lite engagemang från din sida när det gäller bloggandet!. =)

kramkram

Postat av: Sara

Jag lovar att skärpa mig och finna min inspiration igen! Afrika lär vara en bra inspirationskälla.

2009-05-29 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback